فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

تعیین شصت‌وهفت شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌های مستقل، شصت‌وهفت شعبه اخذ رأی در مناطق و شهری و روستایی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان تفت تعیین‌شده است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛"علی دهقان نیری" با اشاره به برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌های نیر و گاریزات، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نیازسنجی‌های صورت گرفته و آسیب‌شناسی انتخابات دوره قبل، تعداد شصت‌وهفت شعبه  اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد، 44 شعبه در شهر تفت و بخش مرکزی شهرستان تفت، 13 شعبه در بخش نیر و 10 شعبه در بخش گاریزات مستقر خواهد بود که 39 شعبه اخذ رأی در این شهرستان ثابت و 37 شعبه اخذ رأی سیار است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: از تعداد 67 شعبه اخذ رأی ، 20 شعبه در نقاط شهری و 47 شعبه در نقاط روستایی شهرستان تفت مستقر خواهند بود و مردم در روز هشتم تیرماه می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در انتخاب رئیس جمهور مشارکت نمایند.

فرماندار تفت اظهار کرد: شهرستان تفت آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم است و تمام تلاش مجریان و عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان، مهیاکردن بستر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در عین بی‌طرفی کامل و رعایت مر قانون است و امیدوارم با حضور حداکثری مردم مؤمن و متعهد شهرستان در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افزوده شود.