فرماندار تفت در نشست بزرگداشت هفته دولت:

ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداري تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت: هفته دولت بايد ويتريني هنرمندانه براي معرفي دستاوردهاي عظيم دولت باشد تا مردم از اين رهگذر به آينده روشن كشور اميدوار شوند.

فرماندار تفت وحدت و همبستگي مردم با مسئولان را مهم ترين عامل در مسير رشد و تعالي كشور ارزيابي كرد و گفت: اکنون که برکت سیاستهای مقبول دولت تدبیر و امید، افق روشن­تر و فردایی امیدبخش­تر برای ایران اسلامی مسجل گردیده، نوبت آن است در سالی که با تدبير حكيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری گردیده همگان دست در دست هم، در سایه همبستگی و وحدت ملی، در مسير رشد و تعالی کشور در همه عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بكوشيم.   

زارع با اشاره اي به دستاوردهاي عظيم دولت طي دوسال گذشته گفت: موفقیت دولت در مهار تدریجی تورم در کشور، کاهش اتکا به نفت و افزایش بالای 20 درصدی صادرات غیرنفتی، توسعه صنعت ریلی، بهبود روابط با همسایگان، بهبود فضای کسب و کار، اقتصاد دانش بنیان، آب و کشاورزی، محیط زیست و اصلاح ساختار اداری از جمله اقدامات مهمي است كه بايد دستاوردهاي ارزشمند آن به درستي براي مردم تبيين شود.

فرماندار تفت ادامه داد: مبارزه با فساد اداری، پافشاری بر دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، مقابله با رانت و رانت‌خواران، اجراي طرح جامع بیمه سلامت و اجراي نظام تحول سلامت در بخش بهداشت و درمان از جمله اقدامات چشمگيري است كه نتايج مثبت آن در جامعه مشهود بوده است.

وي سپس با اشاره به دستاوردهاي عظيم دولت در عرصه انرژي هسته اي ادامه داد: آنچه که امروز در راستای حمایت ها و هدایت های حکیمانه و داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تلاش هوشمندانه و عزتمندانه فرزندان عزیز انقلاب اسلامی در قالب تیم مذاکره کننده هسته ای با حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آمده است، نشان از روحیه صلح دوستی و نیک اندیشی ملتی است که با تکیه بر فرهنگ اصیل تعامل و گفتگو، تاریخ متمدنانه خویش را به رخ کشیده و به پشتوانه فرهنگ غنی مقاومت و ایستادگی که بر گرفته از ایثارگری ها و فداکاری های شهدای والامقام انقلاب اسلامی است، به حفظ دستاوردهای مهم علمی دانشمندان حکیم خویش در عرصه انرژی صلح آمیز هسته ای پرداخته و جهان را وادار به تکریم و احترام می کنند.

فرماندار تفت با تاكيد بر اهميت اطلاع رساني از خدمات عظيم دولت در شهرستان تفت گفت: توسعه گازرساني به مناطق روستايي، تلاش براي احياي قنوات، توجه به تكميل مجتمع هاي گازرساني، توجه به تكميل سالن هاي ورزشي روستايي، كمك به هنرمندان و توجه به توسعه عرصه هاي فرهنگي و هنري و .... از جمله اقدامات مهمي است كه در هفته دولت انجام شده است.

وي در پايان با تاكيد بر بخشداران براي بزرگداشت هفته دولت در بخشها به توجه به رسيدگي به امور مردم تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.