پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در روز پنجشنبه

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد و بعد از این زمان هرگونه تبلیغات ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد علی اکبرعزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روز‌های پایانی تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی، گفت: بازه زمانی تبلیغاتی نامزد‌ها ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی گیری یعنی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد و تبلیغات نامزد‌ها به صورت مجازی، حقیقی و تلویزیونی پس از این زمان متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند ادامه داد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

عزیزی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی و غیره برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

وی در مورد افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می ‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.  

رئیس ستاد انتخابات استان یزد همچنین یادآور شد: مردم عزیز کشورمان می توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رای دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات